„Dotnuva Baltic“ paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

24-02-2021

Siekdama užtikrinti aukštus klientų aptarnavimo standartus ir rinkai teikti kokybiškas serviso paslaugas „Dotnuva Baltic“ jau nuo 2016 metų yra prisijungusi prie „Case IH“ tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“, kuris vienija Europoje „Case IH“ prekės ženklą atstovaujančias įmones. 2021 metus „Dotnuva Baltic“ atstovybės pasitiko su pagerintu rezultatu – „Profesionalaus atstovo“ lygio vertinimu.

„Dotnuva Baltic“ paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

Kasmet pagrindinėse „Dotnuva Baltic“ atstovybėse ir filialuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atliekamas organizacinių procesų vertinimas. Tikrinamas ir vertinamas produktų valdymas, pardavimo komandų darbas, , serviso paslaugų kokybė, specialistų mokymai, serviso darbo priemonės, rinkodaros veikla, Case IH prekės ženklo įvaizdis ir reklama, prekybos vietų ženklinimas ir klientų aptarnavimo principai.

2020 metais „Profesionalaus atstovo“ lygiu įvertintos ne tik pagrindinės ir didžiausios atstovybės, įsikūrusios Dotnuvoje (Lietuva), Jelgava (Latvija) ir Tartu (Estija), bet ir kiti devyni įmonės filialai Baltijos šalyse – Pasvalys, Plungė, Joniškis, Vilkaviškis - Lietuvoje, Valmiera, Jekabpils, Saldus – Latvijoje, Rakvere ir Viljandi – Estijoje.

„Dotnuva Baltic“ paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

„Galime didžiuotis, kad programoje dalyvaujame kaip lygiaverčiai profesionalai. Patirties semiamės iš tarptautinių ekspertų ir savo procesuose turime galimybę taikyti inovatyvius sprendimus. Tuo pačiu ši programa – svarbi motyvacija kasdieniame mūsų komandos darbe, nes kiekvienas pasiekimas ar įdiegta naujovė prisideda prie aukštesnio lygio įvertinimo,“ sako „Dotnuva Baltic“ vykdantysis direktorius Dangis Valaitis.

„Red Excellence“ programa apjungia „Case IH“ prekės ženklą atstovaujančias įmones Europoje. „Red Excellence“ programa parengta remiantis tarptautine praktika, kuri užtikrina vienodai aukštų aptarnavimo standartų diegimą produkto lygmenyje, pardavimuose, servise, rinkodaroje. Pagrindinis tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“ tikslas – maksimaliai profesionalus klientų aptarnavimo lygis kiekvienoje „Case IH“ atstovybėje.

 

„Dotnuva Baltic“ paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

Turite klausimų mūsų specialistui?

  1. Pasirinkite artimiausią padalinį.
  2. Susisiekite su vadybininku arba palikite savo kontaktus.
Dotnuva

Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką