20-02-2018

Kada apima magiškas jausmas, kad esame lietuviais? Lietuva - tai visame pasaulyje kuriantys, jos tradicijas puoselėjantys žmonės.  Lietuva – viena didelė bendruomenė!

UAB „Dotnuva Baltic“ sveikina Lietuvą ir jos žmones, švenčiančius valstybės atkūrimo 100-metį - leidžiasi į simbolinę kelionę aplink Lietuvą.

Per 10 dienų nuo 2018 m. vasario 19-osios apvažiuosime 1200 km aplink visą Lietuvą, pasisvečiuosime 25 Lietuvos rajonuose, susitiksime su 40 ūkininkų ir kaimo bendruomenių.

Į 100 - mečio kelionę pasiėmėme dėkingumo simbolį – duoną, kurią dovanojame netoli valstybės sienos gyvenantiems, čia ūkininkaujantiems žmonėms.

Pirma diena (vasario 19)

Iš Dotnuvos į Lukšius. Nuo Lukšių iki Lazdijų r., Janėnų k., - traktorius „Case IH Optum 300 CVX“ jau įveikė daugiau nei 200 km. Aplankėme Lukšių ŽŪB - ačiū Jonui Pranaičiui už įspūdingą priėmimą. Matlaukio kaime, Vilkaviškio r., lankėme Matlaukio bendruomenės namus. Savo ūkyje mus pasitiko Robertas Mickevičius – ačiū už ekskursiją ir nepamirštamą patrankos trenksmą! Toliau mūsų kelias vingiavo į Lazdijų r., Janėnus. Čia mus pasitiko ūkininkas Juozas Dainauskas – ačiū šeimininkui už svetingumą. Šiandien čia ir ilsimės.

Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi   Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi   Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi   Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi   Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi

Susitiksime rytoj!

Antra diena (vasario 20)

Iš Janėnų kaimo pro Liepalingį į Rimanto Stapčinsko ūkį. Paskui pro Merkinę į Perloją, kur pasitiko perlojiškiai - Danutė Karalevičienė, Kęstas Karalevičius ir Juozas Baublys. Dėkojame už šiltą priėmimą!

Iki rytojaus!

Trečia diena (vasario 21)

Šiandien dieną pradėjome Šalčininkų rajone, Butrimonių kaime. Čia aplankėme ūkininką Anton Bandalevič. Ačiū šeimininkui. Toliau mūsų kelias vingiavo pro Šalčininkus į Medininkus. Medininkų pilyje mus šiltai pasitiko Hegvita Agro vadovas Veslav Tankeliun. Dėkojame Veslav ir Medininkų pilies gidui už ekskursiją po pilį. Šiandien žygis baigiasi Švenčionių rajone.

Iki rytojaus!

Ketvirtoji diena (vasario 22)

Šiandien dieną pradėjome Švenčionių rajone. Svirkų kaime aplankėme ūkininkę Vilmą Vilienę. Dėkojame ūkininkei ir ūkio darbuotojams už šiltą priėmimą. Iš Svirkų mūsų kelionė tęsėsi per Ignalinos rajoną, pravažiavome daug žiemišku šerkšnu pasipuošusių kaimelių. Ignalinos rajone, Gilūtose svečiavomės ūkininko Rimanto Gaidelio valdose. Ačiū Rimanto komandai už šiltą priėmimą.

Iki susitikimo rytoj!

Penkta diena (vasario 23)

Šiandien dieną pradėjome Ignalinos rajone. Kačergiškės kaime sutikome ūkininką Gintautą Kazlauską su sūnumi Stepu. Svečiai išbandė Optumą kelyje. Iš Kačergiškės mūsų kelionė tesėsi per Ignalinos rajoną. Meikštų kaime atvykome į Mindaugo Survilos ūkį. Ačiū šeimninkui už šiltą priėmimą ir įdomius pokalbius. Toliau mūsų kelias vingiavo iki Ignalinos atominės elektrinės. Čia stabtelėjome trumpai fotosesijai. Šiandien Case IH Optum nukeliavo per Zarasų kraštą iki Rokiškio rajono Obelių miestelio.

Foto galerija

Susitiksime rytoj!

Šešta diena (vasario 24)

Šiandien dieną pradėjome Rokiškio rajone Obelių miestelyje. Mūsų kelias vingiavo pro Rokiškį į ūkininko Simo Smalinsko ūkį. Ačiū šeiminikui už šiltą priėmimą. Iš Rokiškio pasukome į Biržus. Čia mus pasitiko ūkininkas Romualdas Armonas.  Ačiū šeiminikui už šiltą priėmimą ir dovanas. Iš Biržų mūsų kelionė persikėlė į Pasvalio rajoną Ramžių kaimą. Čia mus pasitiko ūkininkas Vidas Gabriūnas. Ačiū šeiminikui už šiltą priėmimą ir ekskursiją.

Iki susitikimo rytoj!

Septinta diena (vasario 25)

Šiandien dieną pradėjome Pakruojo rajone, Žeimeliuose. Mus pasitiko Ūkininkas Rimantas Bulis ir gausi miestelio bendruomenė. Ačiū visiems dalyviams. Toliau keliavome į Drąsutaičius, kur aplankėme Andrių Valuntonį. Ačiū šeimnimui už šiltą priėmimą. Mitkūnų kaime mus svetingai paitiko ūkininkas Rimvydas Vasiliauskas, čia taip pat susitikome ir su Otu Sukarevičiumi. Nuširdus ačiū šeiminkams ir viseims dalyvavusiems už nuostabų priėmimą ir gerą nuotaiką. Joniškio rajone, Skaistgiriuose mus pasitiko Pranas Krisčiūnas - ŽŪB Skaistgirys. Keliavome toliau ir pasiekėme Žagarės miestelį. Čia susitikome ūkinikus Klemensą Daščiorą ir Saulių Sargiūną. Siaurose miestelio gatvelėse tuojpat išbandėme OPTUMĄ. Šalia Žagarės vieną OPTUMO ratą kyštelėjome į Latvijos teritoriją. Iš Žagarės mūsų kelias vingiavo į Kivylius pro Naująją Akmenę. Čia susitikome ŽŪB Kontaktas atstovą Joną Kanavolą. Šiandien čia ir baigiame kelionę.

Iki rytojaus!

Aštunta diena (vasario 26)

Šiandien dieną pradėjome Mažeikių rajone, Plinkšiuose. Mus pasitiko ūkininkas Jonas Švažas. Toliau keliavome į Račalių kaimą, kur aplankėme Robertą Ramanauską. Ačiū šeiminikui už šiltą priėmimą. Milvydžių kaime, Skuodo rajone užsukome į Vidmanto Donielos ūkį. Vidmanto Donielos ūkyje mus pasitiko žmona Reda.Toliau mūsų kelias vingiavo Aleksandriją. Čia mus pasitiko Aleksandrijos bendruomenės pirmininkė Alma Žerlauskienė, ūkininkas Adomas Statkus su žmona Vilija, Violeta Nikartienė ir  Aldona Mockuvienė. Ačiū už šiltą priėmimą visiems dalyvavusiems. Puodkalių kaime, Skuodo rajone aplankėme Vytauto Ruikio ūkį. Lenkimų kaime svečiavomės pas Budrikį Stanislovą. Dėkojame šeiminkui už šiltą priėmimą. Iš Skuodo  rajono persikėlėme į Kretingos rajono Šukės kaimą. Čia aplankėme Stasį Lomsargį ir Bronių Milių. Dėkojame ūkininkams už įdomius pašnekesius ir vaišes. Jau temstant atvykome į Palangą. Šiandien čia ir baigiame kelionę.

Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi

Devinta diena (vasario 27)

ŠIANDIEN BAIGĖME KELIONĘ APLINK LIETUVĄ!

Šiandien dieną pradėjome Palangoje. Pačiame miesto centre mus pasitiko bendruomenės „Palangos santarvė“ vadovė Daina Eimanavičienė. Ačiū už gražius žodžius ir linkėjimus. Iš Palangos mūsų kelias vingiavo į Klaipėdos rajoną Peskojų kaimą. Čia mus pasitiko ūkininkas Romas Liaudanskas. Ačiū šeimininkui už šiltą priėmimą. Dienai įpusėjus pasiekėme Šilutės rajono, Saugų kaimą. Čia mus šiltai sutiko ūkininkė Rasa Ragelskienė su vyru Tomu. Ačiū šeiminkams už jaukų priėmimą, ekskursiją po ūkį. Pagėgių sav., Lumpėnų kaime atvykome į ŽŪK „Lumpėnų Rambynas“. Čia mus šiltai sutiko Remigijus Kelneris. Ačiū šeimininkui už priėmimą, gražius žodžius ir dovanas. Toliau mūsų kelias vingiavo pro Jurbarką. Dar po valandėlės pasiekėme Lukšius. Čia pradėjome kelionę aplink Lietuvą čia ir sugrįžome po devynių dienų.

Foto galerija

Lietuvą apjuosianti kelionė traktoriumi

Turite klausimų mūsų specialistui?

1. Pasirinkite artimiausią padalinį.
  2. Susisiekite su vadybininku arba palikite savo kontaktus.
Dotnuva

Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką