„Dotnuva Baltic“ serviso patikros padeda ūkiams išvengti „gaisrų“ sezono metu


Pažangūs ūkiai vis dažniau po sezono žemės ūkio techniką patikrinti patiki įgaliotiems servisams. Taip išvengiama prastovų sezono įkarštyje ir išvengiama nereikalingų išlaidų. „Dotnuva Baltic“ specialistai pastebi, kad daugėja posezonines patikras planuojančių klientų ir atsiranda naujų paslaugų poreikis augantiems ūkiams.

Kiekviename ūkyje sezono metu žemės ūkio mašinos dirba maksimalia apkrova, nes tai yra pagrindinis įrankis, užtikrinantis ūkio pajamas ir pelną. Efektyvus technikos parko valdymas nebėra jokia naujiena, ūkiai stengiasi iš anksto planuoti tiek technikos atnaujinimą ir remonto darbus, tiek atsarginių dalių pirkimus. Tam tinkamiausias metas yra žiemos mėnesiai, kai ūkiuose beveik nelieka kitų svarbių darbų. Jau ne pirmus metus tokią praktiką skatina ir „Dotnuva Baltic“ servisas, siūlydami pirkėjams mažesnes originalių dalių kainas ir serviso darbo įkainius.

Planuojantys išvengia prastovų ir nereikalingų išlaidų

UAB „Dotnuva Baltic“ Serviso ir Atsarginių dalių skyrių vadovas Jonas Baltaduonis pastebi, kad kasmet daugėja javų kombainų, traktorių, savaeigių ir prikabinamų purkštuvų patikrų pasibaigus darbų sezonui. Lyginant 2020 ir 2019 metus, šiemet turime 24% augimą. Klientai darosi reiklesni ir daug dažniau planuoja iš anksto. „Ūkiams kur kas patogiau ir pigiau techniką pasitikrinti prieš sezoną, išleisti kelis šimtus eurų smulkiam remontui nei sezono metu skubiai remontuoti brangiau. Atsitinka, kad prieš sezoną neatlikus patikros, tenka remontuoti hidraulikos sistemas, keisti guolius ir kitus mazgus. Patikros metu nustačius defektą dar pirmoje stadijoje ir jį pašalinus, išvengiame ne tik brangių prastovų, bet ir užkertame kelią, kad šis komponentas sugadins aibes kitų detalių ir remonto kaštai išaugs.

UAB „Dotnuva Baltic“ Serviso ir Atsarginių dalių skyrių vadovas Jonas Baltaduonis

Pabrėždamas posezoninių patikrų svarbą J. Baltaduonis atkreipia dėmesį, kad kiekviename ūkyje dirba ne vieno gamintojo mašinos, todėl ūkio specialistams ar pačiam ūkininkui nėra lengva profesionaliai patikrinti ir suremontuoti turimą techniką. „Kreipiantis į įgaliotą atstovybę, klientas visada gali sulaukti profesionalios konsultacijos ir paslaugų. Mūsų įmonė parduoda arti 20-ties gamintojų techniką, kuriuos serviso ir atsarginių dalių specialistai privalo išmanyti – prireikus patikrinti, suremontuoti ir parinkti tinkamas atsargines dalis. Tam turime apie 50 visoje Lietuvoje dirbančių profesionalų, į kurių žinias nuolat investuojame.“

Keletą metų iš eilės „Dotnuva Baltic“ stiprina serviso struktūrą, regionų padengimą, investuoja į darbuotojų žinias ir kompetenciją. Dalyvauja pagrindinių tiekėjų standartizuotose programose, profesionalumo lygį vertina tarptautiniame Case IH tiekėjų tinkle. Kiekvienais metais serviso specialistams organizuojami specializuoti patikrų mokymai, kad technikos būtų patikrinama nuodugniai pagal nustatytą maksimalų punktų sąrašą, nepraleidžiant nė vienos detalės. Patikrų metu yra patikrinama daugiau nei 135 technikos punktų pagal gamintojo numatytą sąrašą ir atnaujinama programinės įrangos versija. Visa technika yra valdoma elektriniais moduliais, todėl tai viena svarbiausių komponentų, kuria reikia tinkamai pasirūpinti.

Augantiems ūkiams - naujos paslaugos

Technika Lietuvoje, kaip ir visose šalyse, stambėja ir modernėja. Žemės ūkio mašinų parkai ūkiuose per pastaruosius 10-15 metų pasipildė didžiuliais naujos technikos skaičiais. Tiek ūkiams, tiek juos aptarnaujančiai įmonei atsirado poreikis geriau organizuoti darbus ir numatyti kelis žingsnius į priekį. J. Baltaduonis pastebi, kad dažnas didelis ūkis atlieka didesnius išankstinius dylančių dalių užpirkimus sezonui į priekį. Taip klientas laimi geresnę kainą. Ši nauja tendencija palanki visai tiekimo grandinei, nes taip išvengiama įtempto pristatymo laiko sezono metu, jei prekės neturime sandėlyje.

Taip pat „Dotnuva Baltic“ atstovas džiaugiasi, kad netrukus galėsiantys rinkai pasiūlyti naują paslaugą - kombainų smulkintuvų balansavimą. Tokia paslauga jau metus sėkmingai teikiama dukterinėje įmonėje Latvijoje SIA Dotnuva Baltic. Patikros metu bus subalansuojamas smulkintuvas, išmatuojamos jo vibracijos ir įvertinamas guolių susidėvėjimas. Tokia paslauga labai aktuali mūsų klientams, nes sezono metu sulūžęs smulkintuvas ar subyrėjęs guolis gali atnešti ūkiui didelių prastovų. Pavyzdžiui, smulkintuvo pakeitimas trunka geriausiu atveju apie 10 val., jei sandėliuose yra visos reikiamos detalės ir jų nereikia laukti 1 arba 2 paras. Sezono metu vienos dienos prastova ūkiams yra labai skaudi. Todėl smulkintuvo balansavimo paslauga padės išvengti brangaus remonto ir prastovų mūsų klientams.

Patikrų metu „Dotnuva Baltic“ specialistai taip pat teikia prioritetą išmaniųjų sistemų priežiūrai ir programinės įrangos atnaujinimui, kad klientas gautų papildomą funkcionalumą, montuojamą į naujausią techniką. Šiandien išmaniosios technologijos yra ne tik mūsų telefone, bet siekiant išnaudoti maksimalų potencialą yra naudojamos ir žemės ūkio technikoje. Kol autonominiai automobiliai tik bando įrodyti savo pranašumus kelyje, žemės ūkio technika jau daugiau kaip dešimtmetį laukuose darbuojasi autonomiškai su operatoriaus priežiūra. Tiems klientams, kurie dar nenaudojo šių sistemų, visada patariame, nuo ko pradėti ir kaip vėliau galima bus patobulinti sistemas, augant ūkio poreikiams. Automatinių sistemų pagalba ilgėja darbo laikas - nesudėtinga dirbti ir tamsiu paros metu, mažėja operatoriaus nuovargis – tai ypač aktualu įtempto sezono metu, didėja tikslumas ir technikos našumas. Visa informacija yra renkama ir perduodama į serverį, kur vėliau gali būti analizuojama ir lyginama.

Gaukite specialisto konsultaciją
Dotnuva

Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką