„Dotnuva Baltic“ prisijungė prie „Case IH“ tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“

10-05-2017

„Dotnuva Baltic“ prisijungė prie „Case IH“ tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“

Žemės ūkio klientams labai svarbu aptarnavimo kokybė ir bendradarbiavimo paprastumas. Jiems  reikia, kad žemės ūkio techniką parduodanti įmonė ir operatyviai teiktų kokybiškas serviso paslaugas. Siekdama tai užrikrinti bendrovė „Dotnuva Baltic“ prisijungė prie „Case IH“ tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“.

 „Red Excellence“ kokybės tinklas vienija Europoje „Case IH“ prekės ženklą atstovaujančias įmones. Pagrindiniai šios programos tikslai: stiprinti „Case IH“ žemės ūkio technikos pardavėjų tinklą ir nuolat kelti teikiamų paslaugų kokybę. Kaip tai veikia? Šios programos dėka nustatoma, kurioms veikloms sritims atstovaujanti įmonė turėtų skirti daugiausiai dėmesio. Atlikus kasmetinį įmonės vertinimą, jai rekomenduojama patobulinti savo veiklą vadovaujantis  labiausiai pasiteisinusia tarptautine praktika. Per kasmetinį auditą vertinami įmonės organizaciniai procesai, serviso paslaugos ir marketingo veikla.

„Lietuva yra tarp 330 „Case IH“ Europos šalių atstovybių, veikiančių 22 pasaulio šalyse, kurios 2016 metais dalyvavo „Red Excellence“ programoje. Prisijungimas prie šios programos bendrovei – svarbus žingsnis į priekį. „Case IH“ džiaugiasi Baltijos šalyse užimama solidžia rinkos dalimi, bet tuo pačiu nepamirša pagrindinio savo siekio – būti  pirmiausiai pasirenkamu žemės ūkio verslo partneriu, užtikrinančiu profesionalų aptarnavimą ir klientų pasitenkinimą“, – teigia „Case IH“ Šiaurės ir Baltijos regiono verslo plėtros direktorius Kristian Refnov.

UAB „Dotnuva Baltic“ , tik pradėjusi atstovauti  „Case IH“ 2004 metais, siekė užtikrinti aukštą paslaugų kokybę, o plėtra Baltijos šalyse paspartino įmonių grupės prisijungimą prie tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“. Tiek gamintojo, tiek „Dotnuva Baltic“ pastangomis bus ir toliau siekiama, kad Lietuvos, Latvijos ir Estijos žemės ūkio klientams būtų taikomi vienodai aukšti klientų aptarnavimo standartai.

„Dotnuva Baltic“ įmonių vertinimas 2016 m. pradėtas nuo pagrindinių ir didžiausių atstovybių, įsikūrusių Dotnuvoje (Lietuva), Pinki (Latvija) ir Tartu (Estija). 2017 metais jos jau sieks aukštesnio „Profesionalaus atstovo“ lygio. Taip pat bus atliekamas visų kitų vienuolikos atstovybių atitikimo „Red Excellence“ kokybei vertinimas.

Turite klausimų mūsų specialistui?

  1. Pasirinkite artimiausią padalinį.
  2. Susisiekite su vadybininku arba palikite savo kontaktus.
Dotnuva

Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką