Case IH Magnum AFS Connect premjera Baltijos šalyse

Nors galioja karantino reikalavimai, pernai kompanijos Case IH pristatytas išmanusis Magnum AFS Connect neaplenkė Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Balandžio mėnesį planuotas turas nebuvo atšauktas ir įvyko, nors ir kitokiu formatu nei buvo sumanyta.

Naujasis Magnum AFS Connect 380 CVX balandžio mėnesį aplankė Dotnuva Baltic atstovybes Dotnuvoje, Ozolnieki (Latvijoje) ir Viljandi (Estijoje). Jo debiutas buvo numatytas pagrindinėse Baltijos šalių parodose Ką pasėsi...2020, Maamess 2020 (Estijoje) ir klientų renginiuose bei lauko dienose Latvijoje. „Dėl karantino atšaukus parodas ir bet kokius masiškesnius renginius, naujieną pristatėme video formatu. Estijoje traktorių taip pat buvo galima apžiūrėti gyvai užsiregistravus iš anksto, o Latvijoje mašina atvežta į vieną iš ūkių, kuriame jau dirba ankstesnės kartos Magnum 380 CVX", - sako Dotnuva Baltic produktų vadybininkas Marius Pranaitis.

Septintos kartos Case IH Magnum AFS Connect tarptautinė premjera įvyko pernykštėje parodoje Agritechnica. Jis nėra visiškai nauja traukos mašina, kurią kuriant išvengta radikalių konstrukcijos permainų, tačiau operatoriaus darbo aplinkos, elektroninių valdymo sistemų ir jungiamumo su išoriniais naudotojais, pavyzdžiui, agreguojamomis mašinomis, pokyčiai ženklūs. Telematinėmis sistemomis AFS Connect aprūpintas naujasis Magnum perkelia duomenų stebėjimą ir valdymą į visiškai naują lygį. 

Pasak M. Pranaičio, Magnum gamoje nebeliko Magnum 250 modelio ir pridėtas visiškai naujas modelis Magnum 400. Visose mašinose, turinčiose papildomą indeksą AFS Connect, sumontuoti ekologiškai švaresni Etapo V/Tier 4f taršos reikalavimus atitinkantys 6 cl./8,7 l darbo tūrio FPT Cursor 9 varikliai su kintamos geometrijos turbokompresoriumi eVGT.

Flagmanas Magnum 400 – galingiausias serijos traktorius turi du esminius skirtumus. Vienas iš jų – FPT Cursor 9 serijos variklis vienintelis gamoje be galios didinimo sistemos, t. y. didžiausią 320 kW/435 AG pajėgumą (pagal ECE R120 standartą) jis besąlygiškai gali perduoti transmisijai. Antrasis – Magnum 400 sumontuota ne dinaminė 18F/4R arba 19F4R transmisija, o pastarosios modifikacija, turinti didesnį perdavimo skaičių eilės tankį. Nauja dinaminė 21F/5R transmisija turi ne tik pridėtą po vieną pavarą mažiausių greičių diapazone ir aukščiausią transportinių greičių pavarą, leidžiančią 40 arba 50 km/val. pasiekti, esant mažesniems, t. y. ekonomiškesniems variklio sūkiams.

„Du galingiausius modelius, 380 CVXDrive ir 400 PowerDrive, galima užsisakyti ir kaip Rowtrac konfigūraciją su galiniais vikšrais“, - priduria M. Pranaitis.

Pernai Lietuvoje parduoti penki Magnum serijos traktoriai, du iš jų – Magnum 340 CVX. „Dėl karantino apribojus gamybą, maksimalus naujųjų Magnum gamybos terminas nuo užsakymo yra penki mėnesiai, tačiau į Europą naujų pagamintų Magnum AFS Connect traktorių yra įvežta, todėl su pristatymu didelių bėdų nebūtų“, - traktorių gamybos terminus komentuoja M. Pranaitis. 

Šiemet Case IH atnaujino ir galinguosius Quadtrac ir Steiger. Galingieji AFS Connect traktoriai debiutavo JAV vykusioje Commodity Classic parodoje. Naujos kartos Europos rinkai pritaikytus išmaniuosius galiūnus numatyta pristatyti jau šių metų antrojoje pusėje. „Quadtrac ir Steiger AFS Connect pristatymas Lietuvoje kol kas nėra suplanuotas, bet svarstomas. Jei pavyks jį surengti, būtinai apie tai informuosime“, - pabrėžia M. Pranaitis. 

Profi Lietuva info.

 

<Grįžti atgal