„Dotnuva Baltic“: paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

22-02-2018

 

Pasaulyje žinomo traktorių gamintojo „Case IH“ vienintelė oficiali atstovė Baltijos šalyse „Dotnuva Baltic“, siekdama užtikrinti aukštus aptarnavimo standartus ir rinkai teikti kokybiškas serviso paslaugas, kasmet atlieka organizacinių procesų, serviso ir kitos veiklos vertinimą. 2017 m. tarptautiniame gamintojo kokybės tinkle „Red Excellence“ trys pagrindinės ir didžiausios „Dotnuva Baltic“ atstovybės Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje buvo įvertintos „Profesionalaus atstovo“ sertifikatais, dešimčiai kitų įteikti „Sertifikuoto atstovo“ pažymėjimai. 


 „Dotnuva Baltic“: paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

„Dotnuva Baltic“ – vienintelė oficiali „Case IH“ atstovė Baltijos šalyse. 

„Žemės ūkio klientams labai svarbu aptarnavimo kokybė ir bendradarbiavimo paprastumas. Siekdami užtikrinti aukštus klientų aptarnavimo standartus ir rinkai teikti kokybiškas serviso paslaugas kasmet atliekame organizacinių procesų, serviso ir kitos veiklos vertinimą. „Case IH“ savo atstovams taiko specialaus kokybės tinklo „Red Excellence“ standartus, įvertina profesionalumo lygį. Remdamiesi pasiteisinusia tarptautine praktika, teikia rekomendacijas, kad Lietuvos, Latvijos ir Estijos žemės ūkio klientams būtų taikomi vienodai aukšti aptarnavimo standartai. Džiaugiamės, kad mūsų pagrindinėms atstovybėms suteiktas „Profesionalaus atstovo“ įvertinimas, o kitiems įmonės filialams Baltijos šalyse – „Sertifikuoto atstovo“ įvertinimas“,– sako bendrovės „Dotnuva Baltic“ Technikos skyriaus vadovas Raimundas Janarauskas.​

 „Dotnuva Baltic“: paslaugų kokybę patvirtino „Case IH“ tarptautinio lygio įvertinimas

„Dotnuva Baltic“ produktų vadybininkas Marius Pranaitis, „Case IH“ pardavimų vadovas Baltijos ir Šiaurės šalims Maris Kanderans ir „Dotnuva Baltic“ Technikos skyriaus vadovas Raimundas Janarauskas.

Pasak pašnekovo, tai reikšmingas žingsnis, kuris padės tapti pirmiausiai pasirenkamu žemės ūkio verslo partneriu, užtikrinančiu profesionalų aptarnavimą ir klientų pasitenkinimą Baltijos šalyse.

Prie „Case IH“ tarptautinio kokybės tinklo „Red Excellence“ bendrovė „Dotnuva Baltic“ prisijungė 2016 metais.

„Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovybės yra tarp 335 atstovų iš 27 pasaulio šalių, kurios 2017 metais dalyvavo „Red Excellence“ programoje. Tai tinklas, vienijantis „Case IH“ prekės ženklą atstovaujančias įmones. Prisijungimas prie šios programos ir mūsų įmonei – svarbi motyvacija kasdieniame mūsų komandos darbe“, – aiškina „Dotnuva Baltic“ atstovas.

Pagrindinės ir didžiausios „Dotnuva Baltic“ atstovybės, prekiaujančios „Case IH“ technika bei gavusios „Profesionalaus atstovo“ įvertinimą, yra įsikūrusios Dotnuvoje (Lietuva), Pinki (Latvija) ir Tartu (Estija).

„Case IH“ pardavimų vadovas Baltijos ir Šiaurės šalims Maris Kanderans teigia, kad „Profesionalaus atstovo“ lygiu vertinamos atstovybės kokybiniai parametrai yra aukštesni už vidutinius. Tai užtikrina labai gerą kliento aptarnavimą pardavimo metu ir vėliau. Toks atstovas klientui gali pasiūlyti profesionalius sprendimus, įsigijus visą „Case IH“ techniką. O atstovybė pripažįstama eksperte, gebančia nuosekliai vystyti į bet kurio kliento poreikius orientuotą profesionalią partnerystę.

Anot „Case IH“ atstovo, „Sertifikuoto atstovo“ statusas atstovybei reiškia, kad ji atitinka pagrindinius „Case IH“ prekės ženklo kokybės reikalavimus pardavimų, rinkodaros, įvaizdžio ir serviso srityse. Serviso vertinimas rodo, kad kompetentingi organizacijos darbuotojai klientui užtikrina profesionalias serviso paslaugas po pardavimo, turi pakankamai įrankių ir įrangos, o serviso patalpos atitinka būtinus techninius reikalavimus.

„Master“ statusą pasiekę atstovai demonstruoja aukščiausio lygio pasiekimus ir klientui suteikia išskirtinai kokybišką aptarnavimą. Toks atstovas rinkai siūlo naujoves, formuoja kliento požiūrį į „Case IH“ prekės ženklą ateityje, pirmasis išbando naujas sistemas ir technologijas, padedančias tobulinti ir vystyti prekės ženklą.

Pasak M. Kanderans, „Case IH“ kompanijos siekis – kad 100 proc. šio gamintojo techniką parduodančių ir aptarnaujančių atstovų Europoje turėtų pagrindinį – „Sertifikuoto atstovo“ lygį, 50 proc. – „Profesionalaus atstovo“ ir  5 proc. – „Master“ atstovo lygį.

Turite klausimų mūsų specialistui?

  1. Pasirinkite artimiausią padalinį.
  2. Susisiekite su vadybininku arba palikite savo kontaktus.
Dotnuva

Dotnuva.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu.

Išsami informacija apie slapukus ir jų naudojimo tvarką